lördag OCH söndag

min lördag var grym. dagen började väll med att jag vakna, somna om, vakna, somna om, vakna somna om. sen bestämde jag mig för att tillslut gå upp och då var klockan ett.
när jag fixat mig och allt sånt där drog jag till rotan.
där hoppa jag in i bästus bil, sen åkte vi tre (ni vet nog vilka vi var) efter ett tag till willys och där mötte vi isa.
vi handlade till middagen som vi sedan åkte hem och gjorde, den vart king.
sen när vi fixat oss skjutsade bästus oss till station där vi mötte ida sen fick vi springa till bussen, och busschaffören älskade oss jag lovar.
kvällen spenderades hemma hos tony, vi hade galet kul. jag låg hemma i min stora säng igen vid fyra. så ni kan ju tänka er, vi hann mycket under kvällens lopp. vi funderade tom på att göra om det.

även fast jag somnade lite efter fyra så var jag ändå uppe skitpigg halv åtta. men man var ju tvungen.
jag fixade mig och sedan gick jag till tåget som skulle ta mig till väsby.
där hade jag match, och efter den åkte jag hem och sov.
nu har jag hunnit äta middag, sen ska jag ut med fanny, fixa lite, och plugga matte. *suck*

hoppas ni haft en bra helg, precis som jag har. :)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0