lite kryssning och helg snack

oj jag har så mycket att skriva om.
har inte skrivit om kryssningen ens. så tar den bara lite kort sådär.
vi åkte ju somsagt i torsdags, första vi gjorde när vi kom på var att äta middag, buffé och vi såg ingen mindre än gaybloggaren amir, sen såg jag några till jag kände igen bla en lärare oså. som ni kanske inte vet så var det gaykryssning, fast det var bara halva båten som var "sånna". efter maten utforska vi typ båten osv, på kvällen kollade vi på daniel lindström och satt vid ett disco flera timmar. en kille jag inte har en aning om vad han heter ville dansa hela tiden, och han gav inte upp, haha. sen efter ett tag när jag och keso satt i en soffa kom han fram och fråga om jag inte drack och då sa jag "nej jag är inte 18" då frågade han om jag ville ha något och jag som var så jävla törstig bad om en cola. tro det eller ej gick han och köpte en åt mig, sen så när jag druckit lite i den sa jag till keso "den smakar cola samtidigt som den inte smakar cola" så jag vet faktiskt inte om det bara var cola, men skitsamma.
sen snackade jag med en stycke nicholas och hur stor är chansen att han bor typ tio minuter ifrån mig..? världen är allt bra liten seriöst. aldrig sätt människan, stöter på honom på båten, och ja, vi får väll se om vi ses igen, haha.
jag och keso somnade säkert runt halv sex snåret och var uppe efter ungefär en timme igen och åt frulle, fast gick och la oss efter den igen, efter nån timme igen vaknar jag, går upp och duschar sen somnar jag igen, tillsist beslutar vi oss för att gå upp och vara vakna.
dagen var rätt seg, mitt på dagen innan vi skulle äta lunch stängdes allting för att vi var i mariehamn, så vi hade ingenting att göra, sen klockan 2 hade vi lunch och då började även karaoke. så när vi ätit höll vi mest hus där och kolla på massa folk som skämde ut sig, maha. sen kom 'cola killen' som kände igen mig och fråga om jag hade haft det trevligt, trodde aldrig han skulle känna igen mig.
när vi väntade på att få gå ut från båten gick han även förbi oss, såg mig och sa att jag skulle ha det bra osv. haha, rolig liten snubbe det där.

väl hemma i mitt egna rum igen somnade jag kvart över åtta och vaknade halv elva, ändå var jag trött efter det. men jag åkte iväg på match, vinst med 7-4 blev det, när jag kom hem fixade jag mig och tog mig hem till sandra där jag spenderade hela kvällen med sandra, philip, johan och erik. vi spelade tecken, kollade melodifestivalen osv, sen skjutsade johan hem mig. hihih.
idag söndag har jag varit i waxholm med sandra, philip och johan hela dagen, åkt runt hit och dit. ätit glass, pommes, och chips. det var niiice. sen åkte vi och var i täby centrum en halvtimme innan vi åkte hem.

nu sitter jag här och ska nog ut med hunden nu, så vi hörs. :) imorn är det skola igen efter sex veckor, kommer kännas sjuuukt konstigt. men trottsallt har jag ju saknat det lite så..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0