jennie och frida helg, <3

nu var helgen med frida över.. tråkigt nog.. jag har haft det superbra!

det började redan i fredags då jag efter tandis drog hem till henne, var där en stund innan vi åkte och träffade lite folk i huddinge, vi drog hem till daniel och körde sanning och konka, haha. det var lite roligt i sig. sen bestämde vi oss för att dra, grabbarna skulle äta på donken så jag och frida följde med för att vara åskådare, efter det åkte vi faktiskt hem, och var hemma hela kvällen och myste med karaoke, cider och chips.
på lördagen åkte vi till huddinge på dagen, var där ett tag och chillade, sen åkte vi hem och åt pizza med fridas pappa innan vi åkte till tullinge. där lärde vi oss att dansa.. lite halvt iallafall. sen var vi tvugna att dra hem för att sista tåget skulle gå trodde vi, menmen.. roligt på tåget hem hade vi iaf!
sen idag söndag var vi uppe med tuppen kan man säga. vi åkte till valsta och kollade på när peggymään hade match, sen drog vi med han och gymmade lite. peggymään var min personliga tränare, hela tiden sa han "gör tio, vila, sen gör du tio igen" haha. sen mitt i allt messade nicholas, trodde jag aldrig.. menmen.. sen när vi bestämde oss för att vi gymmat klart så gick vi och kollade på någon match och satt och snacka. sen åkte vi hem till frida. där vi gjorde mat och kollade på film, sen var vi ute lite och sen skildes vi åt.
tack för en underbar helg frida. jag älskar dig. <3

nu ska jag dricka upp min pucko, borsta tänderna och sen lägga mig och kolla på någonting. imorgon börjar mitt nya schema, så har en timmes mindre skoldag imorgon, något att hurra för typ. aja, vi hörs. haj!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0