fredagskväll

nu är en trött jennie hemma igen.
först var jag och isa ett bra tag i kista och tittade runt, sen åkte vi med bussar till edsbacka för att titta på bowling. det var sandra, philip, dennis och ema som skulle bowla, jag och isa pallade inte så vi satt och hade kul bredvid banan.
sen åkte vi till donken i akalla och satt där ett bra tag, och nu är jag hemma igen.
ska nog ta och göra mig redo för sängen, min hund ligger redan där och myser.

skriv något sött här
Postat av: Helena

Åh, shit va länge sen det va man bowlade =D Borde absolut göra det snart. Låter som du hade en trevlig kväll trots att du inte orkade bowla =P

2009-03-14 @ 00:07:51
URL: http://misspoodle.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0