fredag

thanks god it's friday!
skoldagen har bara flytit på kan man säga
först hotellprov som tog en kvart kanske
och det gick asbra, mvg hoppas jag!
sen bestämde vi med helen och dennis
att vi flyttade fram både livsmedel & idrott
så vi slutade halv två! fetans skönt, jag svär.
på idrotten fick vi leka blinda för en stund.
för det var en synskadad där och lärde oss
en sport för just synskadade, lite roligt faktiskt.
men man fick galet ont i armbågarna.
aja, när jag kom hem åt jag och lillis pannkisar,
och nu ligger hon här och sötar sig i mitt knä.
vi ska snart ut på promenix. tihih.
ikväll hoppas jag med tusen på att frida orkar
chilla galet med mig, annars blir tråk!
nej nu ska jag avrunda det hela,
vi hörs, i promise, k&h.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0