:)

jag har ju glömt att berätta lite!!
igår kväll kom jesper hem till mig, vi såg film osv, sen åkte han hem och jag hoppade i duschen, väldigt sent nämligen 1 stod jag i duschen och det var nog därför jag var så galet trött efter skolan.
men idag förbättrade jag mig enormt med tiden, för nu sitter jag här nyduschad och ska lägga huvudet på kudden och glo film, tihih. och föresten så har jag nog aldrig skrattat så mycket på en lektion som jag gjorde i köket idag, vi hade gaaaalet kul kan jag lova. dock sa marcus att vi hade råhumor men det kanske jag och lovisa hade eftersom vi underhölls oss genom att kolla på våra spegel bilder i kastruller och gjorde massa miner, äsch jag vet inte. kul hade vi iaf och det var väll huvudsaken den sekunden. :)
nu ska jag kolla messet jag nyss fick och sen somsagt lägga huvudet på kudden. <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0