en underbar snötisdag

min dag har faktiskt varit fantastisk (förutom vädret dvs) en dag i köket med klassen är inte så pjåkig iallafall. vi hade mysig frukost, och lunch och värsta sammarbetet i köket. speciellt jag och lovisa. när vi var klara med allt skulle jag och lovisa gå och köpa dricka, och halva drickan tror jag vi spotta ut för att vi skratta så mycket, sen fick vi utskällning av en lärare för att vi rökte på ett ställe vi inte får göra det på, och vi kom på värsta grejen han skulle göra pga det, sen kolla han surt på oss i koridoren, haha.
efter skolan åkte jag till ica, mötte johan och nicke, stod och snacka med dom jättelänge innan jag handlade det jag skulle och stack hem och gjorde middag till mig och pappa. sen pluggade jag i typ en timme, sen gick jag ut med fanny och passade samtidigt på att elda upp ett papper från en viss person. nu är jag här igen, ska läsa igenom lite papper innan jag duschar och lägger mig och kollar på andraavenyn.. förhoppningsvis..

busigheter på tågresan hem i lördagsnatt

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0