datakunskap och torsdag

hej fjollor.
jag har datakunskap, även fast det är torsdag. vi har somsagt bytt schema, så vi har haft turen med oss och har endast två timmars datakunskap. ändå jobbigt.
längtar tills jag får åka hem till mitt igen, jag ska laga mat idag igen. jag är grymt hungrig nu. bara så att ni vet.
och vill ni veta en till grej? jag vet att ni vill.
vi har ju en vikarie i hygienen för att henrik är pappa ledig. christian är hans namn. vi hade första lektionen med honom förra veckan, vi var tvugna att berätta om oss själva, sen när vi frågar honom om saker är han skitdryg. sen när vi ska gå säger han "ni har prov på sida blablabla till blablabla nästa torsdag" och det var ett skitsvårt kapitel vi fick prov på, ingen i klassen fattade ett shit. så kommer vi till lektionen idag och snackar med honom. och han blir typ sur på oss för att vi säger hur vi vill lära oss. det slutar med att jag blir skitsur på honom, skiter i att göra provet för att jag tycker inte han gör rätt, när han säger att vi får gå går jag och säger "jag tänker inte ens göra det där provet" så går jag och snackar med mycket bättre lärare än honom och dom ska snacka med han. hoppas han slutar, han är sämst och idiotisk.

nu ska jag kolla om jag kan uppgiften jag skulle få hjälp med för typ en kvart sen men han hjälpte alla andra innan, så jag sa att jag inte ville ha hjälp längre så nu måste jag göra något åt det här, tjing!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0