ännu senare samma torsdag

jag klarade av ännu en torsdag. och mvg på hygienprovet satt som handen i handsken!
på sista engelskan blev jag klar med en sammanfattning om kapitlerna och pete var nöjd precis som jag.
när jag kom hem väntade jag på pappa jättelänge, så åkte vi och åt mat.
sen när vi kom hem var johanbror här, så snackade med honom och kommenterade några fulisar i skolkatalogen haha!
nu har jag precis kollat på "halv åtta hos mig" så ska ut med fanny.

måste bara säga en tabbe från sandras sida, bara för att hon inte vill det, maha!
Hesselgrens.blogg.se säger (19:43):
HJÄLP
findus säger (19:44):
VAD?
Hesselgrens.blogg.se säger (19:44):
jag raderade min soppkorg och nu hittr jag den inte
vart är den?
findus säger (19:44):
vadå soppkorg?
Hesselgrens.blogg.se säger (19:44):
soppkorgen kan ju inte kasta sig själv i soppkorgen ju
för då borde den ju finnas kvar på skärmen eller?
data soppkorgen
findus säger (19:44):
haha
findus säger (19:45):
sök på den
asså tryck på start (längst ner till vänster) och sök på "papperskorgen"
Hesselgrens.blogg.se säger (19:45):
nej har provat
och trach
och pepper
och soppor
nada nothing inget!

skriv något sött här
Postat av: Anonym

Jag älskar dig med<3

2009-03-26 @ 20:07:16
URL: http://hesselgrens.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0