skolavslutning och första sommarlovstimmarna

igår var det skolavslutning, tråkigt men ändå kul. frida var ju med mig så efter åkte vi hem till mig och spelade tvspel. (a) sen efter några timmar åkte jag till märsta och mötte lovisa sen åkte hon och jag till sigtuna och mötte upp sandra, philip, ida, andi, johan & toni. vi handlade sen åkte vi hem och åt hos sandra, senare drog vi vidare, jag, sandra och lovisa åkte till stan och fixa en grej sen åkte vi till märsta för att dra till sätuna parken, och dit kom vi vid tolv och efter tolv är nog en av dom värsta nätter i mitt liv, jag säger bara fyra ord ALDRIG MER SÄTUNA PARKEN!
nu ska jag snart på bio med nannisen och se baksmällan, p&k!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0