rubrik

okej nu ska jag berätta om min gårdag.
det började med att jag mötte upp sandrisen vid tingvalla och vi gick till skolan. sen kollade vi på utspringet. grattade philip sen gick vi bort till HR och grattade dom pojkarna med. sen fick vi erbjudandet om att följa med på flaket (som vi då fått för länge sen men vi bestämde det aldrig) men då igår bestämde oss att vi skulle med. och det var fett kul, jag och sandra sjöng att vi tagit studenten och drack champange. det var hur kul som helst tills en idiot pissade på flaket.. aja, när det roliga var över åkte jag, sandra och philip hem till honom och åt och fikade å träffade folk. vid åtta åkte jag hemåt och fixade lite för att sedan åka till stuvsta och möta upp frida. vi gick runt i stan i någon timme och bara snackade. sen åkte jag till märsta och mötte upp han och sov hos han. det var mysigt såklart. sen åkte jag hem idag vid halv ett och mitt öga var uppsvullet(!) hatar det, men nu har jag tagit en tablett så det försvinner nog snart. idag blir det att bara vara hemma och gosa sönder. p&k.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0