planer ändrade till så mycket bättre

mina planer ändrades helt nästan precis efter inlägget publicerades. jag fixade mig det gjorde jag men istället för att kolla klänning i kista åkte jag in till stan med keso och lallade runt. vi åkte båt och kollade på demostration (?) och sen jaah. vi åkte hem iaf (till henne) och var där en stund innan vi stack till rösjön.
nu har min lur ringt fem gånger, jag har inte svarat en endaste gång även fast jag fått ett "svara viktigt" mess. ha glöm, jag sover ju? :)
ska snart fixa mig för natten, ska bara dricka upp puckon oså, sen blir det kolla mtv tills man somnar, eller en film, fårse. pussgodnatt iaf!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0