lycklig

jag säger bara - underbar dag..
i kista mötte jag upp sandra och philip, var där en snabbis innan vi åkte till rotan och jag och sandra hoppade på tåget till märsta och mötte daniel och marcus. vi åkte till sigtuna och spelade minigolf sen kom även isa. när vi var klara gick vi och åt på restaurang och sen gick vi strandpromenaden bort till våfflan, marcus köpte glass som vi mumsa på i solen. sen åkte jag, sandra och lovisa hem till lovisa en stund innan jag och sandra drog hem. det var hur mysigt som helst och helt fantastiskt väder.
nu funderar jag starkt på att lägga mig och kolla film, mitt huvud värker och jag ska iväg till frisören imorn, pusshej!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0