kan du inte bara förstå?

synd att jag sovit flera timmar annars skulle jag fan inte banga på att fortsätta sova! istället ska jag göra min norska läxa hur fan det nu ska gå eftersom jag inte kan norska och hittar inte ett jävla lexikon på internet. nu har jag även ont i ryggen så något måste göras.. *suck* mitt öga är inte som det ska heller, ännu mera *SUCK*
imorn är iallafall sista skoldagen, sen på tisdag ska klassen till skansen sen på onsdag är det klasskampen sen slutar vi på torsdagen, känns riktigt knas att redan gått ett helt år och slutar ettan, och att aldrig mer få se treorna gå runt i skolan. tråkigt äre iaf kan jag lova, men det är bara två år kvar..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0