jag tände 10 ljus, och alla tände jag för dig

på kvällskvisten gick jag bort till minneslunden och tände ljus för morfar. satt där i typ 40 minuter och bara kolla på ljusen. det var jätte härligt för det var så tyst och lugnt där, bara jag och fanny satt där så det är verkligen ett ställe man ska gå till om man vill bort från allt annat. sen sa jag hejdå till morfar och gick till ica innan jag gick hem. eller hem och hem, gick över och gav nannisen lite sällis osså. men nu ska jag nog börja avrunda dagen, senare än vanligt för att jag har 3 timmars sovmorgon imorn, i lööööv it! p&k

tände ljus som ett S som står för Swen och satte lite blommor i en "vas".

jag vill bara att du ska komma tillbaka hit du hör hemma, du är så otroligt saknad.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0