igår

även fast regnet öste ner även i sthlm stad igår så kunde jag och lovisa underhålla oss. jag mötte upp damen på tåget och sen gick vi och fixade lite saker innan vi drog och kolla läget i hornstull, men vi åkte direkt därifrån och försökte finna något kul att göra men vi fick underhålla oss själva och det gjorde vi på centralstationen, mer tänker jag inte säga haha. efter ett tag skulle vi till blackeberg (?) fast det blev inte så för vi mötte tim och hans kompisar, en kille från den gången jag och brudarna var vid tanto, och vi stannade till vid fridhemsplan och var med dom, efter att dom dissa oss tihih så drog vi hem. jag hade iaf galet kul.
idag är jag jätte seg och sängen är min bästavän. puss på det.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0