i just wanna sleep

nu mår jag ju nästan bra igen.. och då menar jag nästan.. igår åkte jag och isa in till staden och var där ett tag mötte upp tim och anthony åt oså innan vi stack till tanto och chillade galet där hela kvällen. vi missade vårat sista tåg hem och beslöt oss för att dra med till skarpnäck för att få någon timmes sömn. när vi just kliver på bussen i hornstull inser isa att hon glömmer sin filt och är fullt besluten att hon ska kliva av bussen och då följer såklart anthony med. så jag och tim åker ensamma men möter senare upp dom på tuben. sen kom vi hem till tim och sov efter en timme kanske och sen vakna vi vid typ fem (?) och sen somnade vi om och vaknade igen sen.. jag och isa stack till stan en snabbis och båda mådde typ piss.
när jag kom hem la jag mig på en filt i bikini en timme för att vila, somnade i kanske tjugo minuter, sen gick jag in och duschade och nu ska jag få lite mat i magen för det är världens åska där inne. asso förstår inte hur man kan vara såhär seg när man knappt drack.. aja life is hard, nu ska jag äta senare ska jag iväg PUSS!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0