hm


jag vet inte varför, men det skulle jag mer än gärna vilja ha svar på ..
iallafall, jag är nyduschad och inte alls trött eftersom jag lyckades somna mitt på dagen även fast jag sovit som fan innan, jag måste fått sömnsjukan, tihih. så får la sen när jennie blir trött igen. kanske ska sätta på en film och försöka bli trött? änyyywäääy vi hörs imorn pusssss.

skriv något sött här
Postat av: frida

vad behövde du prata med mig om : o

var det det du sa i telen nyss elelr var det något ännu annat ? : o

Jag är även nyfiken om löftet du inte hållt hjärtat? :) <3

2009-06-07 @ 22:45:21
Postat av: Anonym

det var det jag sa till dig i telen.. (:

det kan jag dock inte skriva här, vi tar det bara du och jag KANSKE! (a) <3

2009-06-07 @ 22:50:46
URL: http://blackcrap.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0