fuck rubriker

snart är det ett dygn sen jag skrev här sist, och på det dygnet har det hänt mycket.
jag åkte somsagt iväg till sigtuna, andi hoppade på tåget i väsby och ida mötte vi vid märsta station och vid sigtuna busshållsplats kom philip och hämtade oss. väl hos sandra fixade vi maten litegrann sen slog vi oss till bords och mumsade galet på typisk midsommar mat. vid halv nio tiden drog vi oss från sigtuna och begav oss till märsta, närmare bestämt idas house. dit kom det lite trevligt folk och vi satt och spelade ölspelet även fast vi inte drack öl utan vodka. kvällen var riktigt nice och jag tror vi drog oss där ifrån strax innan två. då blev jag skjutsad till honom och sov där. men jag drog hem vid halv elva eftersom han hade ett jobb som kallade. väl hemma gick jag ut med fanny och nu funderar jag starkt på att ta en dusch, sen fixa kvällsplaner.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0