diss!

asså jag förstår mig inte på tjejerna som seriöst tycker den här killen är skit snygg, och att dom skulle typ göra vad som helst för att få honom. han är ju skit ful? kollade bilder på honom nyss på google och jag lovar jag hittade inte en endaste liten bild där han ens ser okej ut på.. (för dom som inte hänger med i kändis världen så är det robert pattison) bilden är klickbar!


nej nog pratat om grabben. igår var jag och shoppade lite i stinsen med farmor, sen åkte jag hem till dom och åt middag där. nu ska jag fixa mig litegranna och åka en sväng till kista i think. har sätt finaste klänningen som jag bara måste ha, tror jag. nej jag tycker duschen säger mitt namn nu, pusshej.

skriv något sött här
Postat av: Anonym

Väldigt många förstår sig inte på när du tycker att dendär stora bebisen är snygg heller. Ni vet high school musical tönten

2009-06-16 @ 20:47:37

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0