det finns gott om idioter, jag vet en stor.

jag är så sur, hur sur jag är kan jag faktiskt inte förklara - men oändligt sur. klockan 07.14 ringer min mobil, jag skiter i det och försöker sova vidare för jag antar att det är samma människa som ringde mig fem gånger igår, men såklart är han helt jävla sjuk i huvet så han inte fattar att en 17 åring som har sommarlov ligger och sover kvart över sju på morgonen, så idioten ringer igen.

jag; hallå?
idioten; hej gumman, hur är det?
jag; jag sov *skitsurt*
idioten; ahaa. men jag ska bara fråga en sak.
jag; nej jag ska sova vidare nu hejdå *klick*

asså jag blev så sur på honom så jag skulle kunna gå upp klä på mig mina kläder och dra hem till honom och typ ge han en stor fet käftsmäll.. bara jag skulle vetat mer exakt vart han bor. åh vad sur jag blir på sånna människor!
sen kunde jag inte somna om förns efter typ trettio minuter heller + att jag är skit trött nu, åh min dag är typ förstörd för att en idiot ringde och väckte mig.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0