chill måndag

idag i skolan kollade vi först på en norsk film på svenskan, jag somnade såklart (!) jag tror fan jag har nått sömnproblem.. seriöst.. nej nog snackat om mitt jävla sömnproblem.. på engelskan åkte jag, sandrisen, isa, ida och våran lärare till valsta och köpte fika för typ 160;- och hela klassen fikade och det togs bilder med en peruk på, hah det var grymt kul.
efter skolan åkte jag och sandra till philip en stund och var där tills vi åkte till kista med isa och gick runt där, hade astrevligt och åt ihop. köpte även ett klädesplagg, det kommer nog upp bild på torsdag maha!
imorn blir det skansen med klassen, VI SKA HEM IGEN!! ne skämt osido, det kommer nog bli tokigt kul hoppas jag, hoppas även på solbrilliz väder, då blire ju perfektans. nu ska jag och min hund kolla på film typ.
jag lägger upp bilder imorn, vet att ni älskar mig även fast jag inte lägger in dom idag ;) p&k

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0