25 juni - årets första dopp

idag har det varit en härlig dag, somvanligt. först drog jag till farmor och farfar för att hämta min tvätt, sen åkte jag hem och nästan direkt därefter till tåget som tog mig till rotan där sandra och philip var. vi drog till barkarby och kollade skor, sen var vi på ikea och sen åt vi på max (plus så kollade vi lite i andra affärer med) sen åkte vi till philip och gick till stationen, åkte till hld och där skilldes jag och sandra från philip. hon och jag gick hem till mig och stoppade fötterna i en varsin hink för att vi hade gått massa barfota, där satt vi i solen med fötterna i vatten och åt kakor, asmyys. sen gick vi in och började städa mitt rum, efter en stund kom philip och andi och efter dryga timmen drog vi till ica somsagt och sen till stranden vid edsviken. där jag, philip och andi badade i underkläderna. sen kom lovisa och ida, sen grillade vi och åt och hade det asmyys. sen drog vi hem var och en till sig.
städade just klart mitt rum så nu ska jag krypa ner under täcket efter att jag hämtat ett glas juice. imorn blire att åka till stan en snabbis och kolla en grej, sen hem och fixa sig och sen ska jag och lovisa på äventyr. najsbajs, godnattpuss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0