uppdatering

igår vid elva åkte jag härifrån och till märsta där mötte jag upp sandra och philip, drog en snabbis till willys sen hem och fixa allt hos sandra. vid sju tiden kom allt folk det var snickare, fågelskådare, bilmeckar, pizzabagare, luffare och ja allt vad det bjöds på. sen var det ju jag och johan med - polisen & tjuven. iaf åt vi gott och sen drog vi ner och chillade galet fram tills klockan blev halv två då dom sista drog och jag somna på en gång. såklart! ;D
idag var det fett segt att vakna, men frukost på sängen och lite blundningar till så vakna jag tillslut. när andi och ida dragit vid två tiden började jag och sandra fixa lite smått sen vid kvart över tre drog vi oss från sandra. när jag väl kom hem fixade jag mig sen drog jag och mimi till staden, gick runt lite sen fråga jag någon random om han kunde fixa lättcider åt oss, såklart gjorde han det för jag är så jävla bra haha. så drog vi till tanto, träffa några vi kände och chilla ett tag innan det blev iskallt och vi drog till mimi å värmde oss innan vi gick ut en sväng i hld typ 2. och nu är jag hemma och har varit det i typ furtio minuter. ska snart sova om jag känner mig själv rätt.
bara så ni vet är jag grymt glad över att ha mimi, vi hade värsta samtalen idag när vi var ute sista gången och jag är så glad att man har vänner som man kan prata sånna grejer med. LOVE YOU MY BITCH! <3

skriv något sött här
Postat av: bby<3

älskarey meed <33

2009-07-14 @ 00:34:22
URL: http://perfectrainbow.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0