om igår och idag åker jag!

igår när vi tvättat färdigt gick jag hem och åt middag, sen direkt efter drog jag till kista med mimi och köpte nödvändiga ting att ta med mig. sen när vi varit där drog vi hem till mig och gick ut med hunden och jag bytte kläder sen drog vi till mimi och var där en stund innan vi stack till sollentuna och mimis kompis madde. där satt vi och chillade ett bra tag innan vi var tvugna att gå hem i kylan.
imorse blev jag väckt av farmor som ringde och sa att vi åker (!) så jag är jätteglad, blir att bada ikväll och åka vattenskidor imorn tihih. så nu har jag massvis att göra innan klockan är strax innan två. har inte lagt i en endaste sak i väskan. så borde börja nu, kanske skriver hejdå senare annars så tråkigt för er. ;) pusshaj!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0