hejdå storstan hej skärgårn

nu har jag packat allt, tror jag. har en hund som sitter och kollar på mig så fort jag lägger ner något i väskan, tyvärr ska inte hon följa med vilket hon brukar men denna gång blire inte så. så kommer sakna henne en massvis såklart, är så van vid att ha henne med mig på båten och där ute men aja. ska gå hemifrån om en halvtimme typ.. och jag hatar att det alltid känns som man har glömt något men jag tror inte jag har gjort det, eller hoppas. vet iaf att jag har för mkt kläder med mig men och jag är tjej. ;) nu ska jag ner med lite disk och ge min hund en massa pussar sen kolla en extra gång om jag glömt något. sen kolla lite till på paris hilton. slänger in en låt till er eftersom ni kommer sakna mig så mkt, jag föstår er. ha det bäst så hörs vi när jag kommer hem som jag inte har en aning om när jag gör. men iaf så får ni ha det bra på land när jag har det bäst i vattnet, haha. PUSS!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0