du och dina räkor

anledningen till att jag inte bloggade igår som jag sa var att jag var galet trött..
och det var jag för att jag och mimi var först i stan på dagen, åt, kollade i affärer, satt vid kungsan och snacka sen träffa vi även daniel från våran förra klass. sen åkte vi hem, gick till ica och till mimi sen hem till mig och bytte om sen kom tony och toni och hämta oss så åkte vi till åkersberga och bada. väl hemma igen gjorde jag och mimi toast sen tog vi cykeln till macken. sen stack vi till mimi igen och hämtade en filt och när vi kom hem till mig igen så gjorde vi i ordning våran "säng". för dom som inte har fattat det så låg vi ute på sju filtar på min tomt. vi sov inte alls mycket, kanske halvtimme max. vid sjutiden gick vi in för det började dugga och båda slocknade på en gång.
igår när båda väl vaknat städade jag en massa, klippte gräset osv, sen stack jag och mimi å badade. när jag kom hem duschade jag osen kollade jag på paris hilton (serien ni vet) sen lite allsång, sen somnade jag. vaknade dock en timme efter och då var jag skitpigg ville sova men det gick inte, så satte på hsm3 och somnade efter många om och men. nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa och fanny ska komma hem. saknar dom galet faktiskt. och sen funderar jag även på att äta något.
slänger upp några bilder här med, dom är klickbara för trögosar, puss.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0