direkt från hudiksvall

det blidde en vecka och några timmar på landet. (onsdag - torsdag veckan efter) mimi åkte dock på söndag så spenderade dom sista dagarna med bara farmor och farfar vilket var underbart det med. jag kom dock aldrig hem efter landet utan blev hämtad i vaxholm och for till gävle, nu sitter jag i hudiksvall och beger mig härifrån imorn. många ställen på kort tid, det är nice! nu har jag bara 32 minuters datatid kvar, så ska utnyttja dom ytterst väl. jag vet att ni saknar mig massvis, men jag har det faktiskt toppen så jag klagar inte. bloggar när jag kommer hem igen, PUSS!

skriv något sött här
Postat av: Erica

I hudik ligger mitt landställe!

2009-07-29 @ 09:56:01

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0