dagarna blir inte mer än underbara

min dag har varit ++++. först drog jag och mamma iväg till rotan, sen vidare till stinsen där jag fick en ny bikini, sen köpte vi varsin klocka, behövde bara betala halva klockan sen fick jag resten. (aa) sen köpte jag hörlurar till min ipod vilket behövdes. sen handlade vi på vi innan vi åkte hem och hämtade fanny och drog till edsviken och gick till samma berg som igår där jag badade, sen började det duggregna men sen när vi väl börjat gå med fanny ÖSTE det ner, seriöst. men jag och mamma fick riktigt goa skratt av det! tihih. sen åkte vi och köpte pizza med hem. älskade mamma.
efter att ha varit hemma ett tag blir jag medtvingad (;)) till särsta för att bada igen, med sandra philip och andi. sen när jag kom hem gick jag ut med fanny, spelade boll med henne sen drog jag ut med mimi och sen gick vi hem till henne och hade askul haha. nu är jag hemma igen och ska svara alla som skriver på msn, jag är en poppis nivet. pusshej!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0