vila, sjuk, tare lugnt, bli frisk - ohja

man märker gott och väl att skolan har börjat, för både igår och idag har jag somnat såhär två timmar och bara sovit. lite mysigt sådär, idag blev jag väckt för middag. och sen la jag mig här igen, men nu är jag knappt trött längre, blir nog kul och sova ikväll sen.. igen.. igår kväll låg jag nämligen och verkligen försökte sova men lyckades inte förens en time efter typ om ens det.
just nu kollar jag iaf på tv, ruligt.
måste antagligen snart ut med hunden, då måste jag klä på mig lite mer så jag inte fryser ihjäl, och försten har jag fortfarande ont i huvet och apropå det så måste jag messa min tränare snart också. sen ska kolla på lets dance, antingen nere med mamma eller här under täcket med morötter och dip och kolsyrat vatten. (y) jag får inte bryta mitt och fridas löfte, jag får inte får inte får inte!
nej nu ska jag kolla klart, sen typ gå ut med hunden, vi hörs senare antar jag, <3

föresten är det så himlans irriterande när man är sjuk och alla frågar från håll och kanter vad som händer ikväll, jag är sjuk. sjuk sjuk sjuk sjuk! jag har inte slutat vara sjuk nu heller, alltså kan jag inte göra ett piss. irriterande är det iaf tycker jag!

din plats finns fortfarande kvar

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0