tur med sl och sitter nu här och ser fram emot kvällen

nu sitter jag här i mitt rum för ett kort besök men jag ägnar några minuter här för att berätta om min dag innan jag ska plocka ihop grejer och gå till tåget.
imorse vet jag inte vad det var med mig, jag vaknade och var klar vaken då jag skulle men somade om efter typ en kvart för jag inte orkade gå upp ur sängen konstigt nog, sen sov jag och hörde mamma ropa och då var klockan kvart i sju, vanligtvis brukar jag gå hemifrån sju men jag beslöt mig för att snabba på lite och hinna med nästa tåg, alltså skulle jag gå hem ifrån kvart över. och tro det eller ej men jag hann göra massa på den tiden, sminka mig, välja kläder, klä på mig, och tom äta en macka och dricka ett glas pucko. jag är chockad själv, tåget var försenat så kom liiiiiiite försent till mattelektionen som var rätt slapp och enkel. sen hade vi lunch, äcklig mat. fixade mina inviduella val sen till årkurs två. sen hade vi livsmedelskunskap i 45 hela miuter och vi pratade om ost.
sen var jag tvungen att skynda mig iväg till bure för att inte missa bussen, hann med den och hamnade på ett tidigare tåg än beräknat, tog mig till stan, sen tog jag tuben till alvik. och i alvik hämtade jag lite grejer, sen gick jag till tuben igen och hann precis innan för dörrarna innan dom stängdes, sen väl i stan hade jag tre minuter på mig att ta mig från tuben till pendeltåget, och tro det eller ej så hann jag, även denna gång hann jag precis innan för dörrarna innan dom ständes. allt detta, alltså från att ta mig från skolan hem hit till mitt rum och ha varit i stan och alvik osv tog mig bara två timmar, jag hade tur med sl säger jag bara. och jag älskade det.
så hann stoppa lite i min tomma kurrande mage innan jag satte mig här, nu ska jag packa en väska till ikväll som jag ska ha med till sandra, sen en väska med matchkläder osånt till imorgon, för då har vi match så måste ta mig från sandra till matchen imorgon, haha.
aja, nu har jag inte tid med detta längre. kiss and hugs. vi hörs imorn kväll, ha det bäst för det tror jag att jag kommer ha! :)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0