t i m e 2 s a y g o o d n i g h t

nu funtar jag starkt på att stänga av datorn och sätta på american pie ni vet den där med pajen? :pp imorgon ska jag vara i stan klockan 3, sen ska jag även vara där vid 8 tidn för då ska jag möta frida som kommer från dalarna äntligen. vad som än händer så kommer jag alltid älska dig, även fast ingenting kommer hända. och juste, även denna dag åt jag för lite middag, magen skriker efter mat, ska ta några klunkar julmust, borsta tänderna och hoppas på att den blir mätt av det, haha. jag lovar den kommer säkert bli det, min mage är lite cp. men nattinatti, vi hörs imorgon då det är söndag och bara 3 hela dagar kvar av jullovet.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0