"ska vi spela boll?"

efter att ha sagt "ska vi spela boll?" till en hund som ligger och halvsover i sin korg, så hoppa hon upp och blev helt till sig och överglad. så..
nu har jag spelat innebandy.. hemma.. inomhus.. med fanny.. ja man kan faktiskt göra det, och hon älskar det. fast hon är så jävla jobbig och ska skälla hela tiden så jag slutade, så la hon sig unde min soffa för hon trodde jag var sur, nyss kröp hon ut ur rummet, hämtade innebandy bollen och la sig under soffan igen.
vi spelade igår också, och det är lite roligt för jag står vid pappas dörr och skjuter in bollen på min säng, och ibland hamnar den inte i sängen så man vet aldrig vart leken slutar, snart går det säääkert sönder något, typiskt mig som inte slutar i tid liksom.

nu måste jag sminka mig oså, klockan är fan 2!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0