sammanfattningen!

okej nu kommer det -sammanfattningen jag pratat om!
jag åkte till rotan där philip väntade på mig, vi åkte till sigtuna höjden först och hämtade upp sandra, sen åkte vi och gjorde sandras ärenden innan vi drajjade hem till henne. där insåg vi att ingen var hemma så om vi skulle äta skulle vi få vänta jätte länge så vi satte oss i bilen igen och åkte till sibylla, onyttisar! philip körde hem mig och sandra sen åkte han och hämtade upp lovisa, ida och andi.
medans han gjorde det fixade jag och sandra lite småsaker, sen kom dom och vi tog oss upp till stugan där vi bara umgicks hela kvällen med cider och musik. vi spelade även ölspelet fast med cider, det var roligt haha. sen dansade vi och lite sånt där, gick ut och tog rökpauser hit&dit.
sen helt plötsligt bara.. jag vet inte vad som hände men allt bara förändrades och det roliga gick till tråkigheter, sak efter sak dök upp och det slutade tyvärr med att ida och andi fick skjuts hem av philip fast dom skulle sovit över och jag, lovisa och sandra la oss innan philip kommit hem igen, vi låg och pratade tills även philip låg till sängs, då vi sedan efter ett tag somnade.
det var kul så länge roligheterna varade, <3

på lördagen väcktes jag och lovisa av att sandra och philip kom upp med oboy och mackor till oss, så vi åt det och satt och snackade ett bra tag innan vi insåg att vi var tvugna att städa lite innan jag var tvungen att åka till tåget för att hinna till matchen.
aop, och matchen borta i solna mot råsunda var ju också en upplevelse i sig, och vi fick veta att det fanns fler idioter i världen än vad vi redan vet om. vi åkte iallafall hem med en värd vinst, 5-4 slutade det och vi var glada efter alla sura miner. :)
igår kväll var jag bara hemma även fast jag inte ville det, kollade på körslaget med mamma och somnade tidigt, juppjupp.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0