pusselbiten som saknas


mitt pussel saknar en bit, den biten är inte liten, och det märks gott och väl att den är borta.
utan den pusselbiten är verkligen inte pusslet, som är mitt liv, helt. jag behöver inte leta efter biten, för jag vet exakt var den finns. fast det är inte så att det är så lätt som att bara plocka upp pusselbiten från marken och stoppa tillbaka den på sin rätta plats.
nej tyvärr är det inte så lätt. jag försökte få det så lätt, men jag lyckades inte, och jag kommer nog aldrig lyckas få tillbaka den pusselbiten på sin rätta plats.
jag saknar den där pusselbiten enormt mycket, och jag vill ha den där, det är tomt utan den. jag önskar jag kunde få tillbaka den, men man kan ju alltid drömma om det bästa som är omöjligt.
och somsagt är jag inte hel utan biten, och somsagt så kommer den nog aldrig tillbaka så jag är rädd för att jag aldrig riktigt kommer bli hel, och det gör ont, precis som saknaden.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0