puss på dåligmobil, eller inte

jaha då var mitt liv inne på lagning då. så nu sitter jag här med en stenålders tegelsten (enligt mig) bredvid mig. man tager det man haver, och eftersom det måste vara comviq så har jag inte så mycket annat att välja på. och jahapp! nu insåg jag just att jag inte alls har alla nummer heller, VAFAN! har bara dom typ "gamla vännerna" om man säger så. helvetes jävla skit. nu kommer jag gå här och känna mig fattig i typ max 30 dagar, hör ni hur hemskt det låter? usch, jag vill inte ens tänka tanken. nu måste jag messa philip och be om sandras nummer, kul..
nu är jag ännu surare än vad jag redan var, heeeeeejdååååååååååå.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0