nice mään

färdigstädat och om möblerat..
juppjupp, brukar få något ryck ibland när jag städar att bara flytta på något så att rummet ändras, och det rycket fick jag idag så flyttade tvn och nattdugsbordet (som jag inte använt på ett tag nu).. blev nice tycker jag allt, och nu är det även nybäddat så jag kommer säkert sova gött ikväll, fast jag gjorde en sak jag kanske inte borde också under städningen, den saken tänker jag dock inte nämna här.. fast en sak jag gjorde som jag inte borde var att göra sönder en liten glasljusgrej (y) haha, dags för duschen i think, sen ska jag kolla på en film jag låna av sandra, the holiday tror jag det var.
tror inte jag bloggar något mer förens imorn nu typ, så vi hörs tills nästa gång, pöss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0