" n ä r m a n i n t e o r k a r "

nu har jag ätit och magen har slutat skirka. kom på att jag måste bort till centrum! (suck gånger femtiomiljoner) för jag måste lämna tillbaka filmen från igår kväll, för övrigt var den kvällen riktigt mysig. sitter just och messar med frida också och försöker planera våran måndag tillsammans, vi funtar på att åka och simma (bada) först på morgonen, eftersom vi ska börja göra det nu 2009, sen fixa oss och åka iväg till stinsen och kolla runt och fika. kan nog bli en toppen dag. nej nu ska jag väll ta mig i kragen och lämna tillbaka den där nedrans filmen då, vill duscha först så - duschen här kommer jag!

GE MIG SOMMAR 2009 NU!
bild från poolen i hjo, underbara minnen. <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0