min hund och jag är bäst :)

nu är jag hemma efter långprommisen, fett skönt var det att gå själv med hunden faktiskt. man kan inte tro att det är det men ibland är även sådant skönt. det tog lite snabbare att gå samma vända som i söndags idag faktiskt, fast jag vet varför, jag gick mycket snabbare hihi. och såklart mötte jag andré på vägen, det roliga var att jag gick innan och typ ba "jag kommer möta andré, jag känner det på mig" så står jag på ett ställe för fanny hade stannat så ser jag två killar komma gåendes och ena likna andré på långthåll, liksom hans klädstil och sätt att gå. jag ba "där kommer han" så växlade några ord med honom innan jag vandrade vidare.
nu ska jag göra mina kvällsliga situps och armhävningar sen duschen, sen lovade jag fanny att klia henne till sömns medans jag kollar på film, för hon kom nyss till mig och ville bli kliad. så man ska hålla det man lovar, haha. dags att göra det jag ska. vi hörs imorgon, puss å godnatt.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0