man tror alltid fel om folk

HAHAHAHAHAHHAHAHAH kan nästan inte sluta skratta. och det är många saker som bara får mig att vilja skratta. jag tänker inte nämna dom för ni är inte värda att skratta, nej men..
vi kan ju börja med barnungar, överallt finns ni. nu syftar jag inte på er som kommenterar min blogg, för er ska vi inte ens prata om.. :) jag syftar istället på folk som trycker ner en person för ingenting. jag satt där, fattade först ingenting sen förstod jag att det var min vän som all skit handlade om, och fan vilka barnungar ni är. väx upp? ni vet att vi behöver henne, hur mycket hon gör för oss och hur mycket ni innerst inne gillar henne, ni kan inte ena dagen vara hennes vän sen andra dagen snacka så jävla mycket bullshit. åh jag blir så sur på er! samtidigt som jag garvar åt er.

nu ska jag iallafall duscha.

skriv något sött här
Postat av: Anonym

oj, miss "jag är bättre än alla andra".

Vilken tur att du, som är så vuxen och mogen finns bland oss alla.

Tro mig, med det inlägget blir du istället skrattad åååååååååt

2009-01-21 @ 22:15:56
Postat av: Anonym

oj, miss "jag är bättre än alla andra".

Vilken tur att du, som är så vuxen och mogen finns bland oss alla.

Tro mig, med det inlägget blir du istället skrattad åååååååååt

2009-01-21 @ 22:17:57
Postat av: Anonym

det är dig alla skrattar åt, du har bara inte fattat det än. det är du som är falsk som sitter där och håller med och sedan går till din 'vän' och överdriver allt vi sagt. inkl. DU.

men om hon är så jävla bra, så är det väl lika bra att hon spelar själv då? så vi får se henne göra alla mål? så vi får se henne vinna - själv. det är en lagsport - där alla måste kämpa, det hänger inte bara på en.

2009-01-22 @ 10:37:12
Postat av: Anonym

men gå och häng dig

2009-01-22 @ 11:05:42
Postat av: Anonym

Åh ni är så vidriga och falska, det borde vara ni som gick och hängde er för JENNIE är nästan läskigt ofalsk, så tyvärr där förlorar ni, era små fjantar:)

2009-01-22 @ 17:37:08
Postat av: guselina :)

JEnnie är en otroligt fin person, va fan kan ni bara sluta lägga av? Skaffa er egna liv. Ni verkar ju bara avundsjuka. Väx upp för fan.



Jennie, ta inte åt dig, min bubb. Min bästa vän. DU är bäst. JAG ÄLSKAR DIG, Always and forever<3

2009-01-22 @ 20:10:16
Postat av: Anonym

hoppas du lilla guselina vet allt som jennie har sagt om dig.

tro mig inte bra saker

2009-01-22 @ 22:33:05
Postat av: Anonym

men seriöst. jag bryr mig inte. och jag ångrar inget jag gjort. ni förtjänar att veta det.

och jennie, du har aldrig haft någon respekt för mig överhuvudtager någon gång. du slänger ut kommentarer utan att äns tänka dig för.

2009-01-23 @ 08:38:49

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0