lördagsmorgon

godmorgon sötnosar. jag är vaken, och sitter just nu här och funderar på om jag ska spela eller inte. det är nämligen så att jag inte mår bra, men jag kan försöka? eller kanske inte. nej jag har ingen lust att bestämma mig nu, jag packar väskan och bestämmer mig på plats istället.
precis innan jag vaknade drömde jag en dröm som jag kommer ihåg så väl. det var en sån här dröm nivet som man helst av allt bara vill ha till sanning, man vaknar upp och typ mår dåligt över att det var en dröm. och just nu var det så att den kändes så verklig samtidigt som den kändes så overklig. det var nästan lite läskigt, och jag tyckte inte om att drömma den om man säger så, för jag mår bara dåligt av att drömma om sånt just nu. jag vill att det ska vara verklighet, inte någon jävla dröm! jag skulle fakiskt kunna skriva ner hela drömmen från början tillslut men nej, jag skriver den på word eller något. för jag vill inte att alla ska veta den, för det kommer kännas mesigt.

jag funderar på om jag kanske ska springa ner och hämta febermätaren och kolla om jag har feber, för då spelar jag definitivt inte, men om jag inte har har jag något att forsätta fundera på. nej nu tror jag jag springer ner och hämtar den + ett stort glas pucko. ni får ha det så bra tills nästa gång, och önska mig lycka till om jag spelar. puss!

du är det finaste jag vet

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0