lördagskväll

börjar med att skriva - jag spelade matchen, och blev typ sjukare.
men iallafall.. matchen gick bra till en början, men det tycker man ju allt här i livet gör, sen skiter det sig i slutändan iallafall. jag lyckades plocka på mig en utvisning som jag inte tycker jag borde fått, menmen..
när jag kom hem åt jag lite, vilket jag kanske inte borde för fan vad dåligt jag mådde efter. sen försökte jag övertala pappa på ett litet vänster att typ få ny mobil, men lyckades nog inte så vidare värst mycket, vi får se imorgon eller något. min mobil lever ju iallafall som dom flesta vet i sin egna lilla värld. sen la jag mig iallafall i sängen och somnade.. såklart.. sen vaknade jag inte förens pappa drog av mig täcket och sa att det var mat. jag gick ner och åt lite sen gick jag upp och la mig igen, nu har jag varit ute med fanny och ska strax duscha innan jag beger mig ner och myser i fotöljen framför körslaget. det är faktiskt lite trevligt att sitta nere med mamma istället för att sitta här i sin ensamhet liksom.
nej nu ska jag säga hejdå på msn, logga ut där, hoppas på sms från världens bästa sandra, sen duscha. sen väntar morötterna och körslaget, vi hörs suckers.

jag försökte mäta hur mycket jag tycker om dig..
men det fanns inte så långa måttband!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0