kul, verkligen superkul

idag valde jag att kliva upp ur sängen och gå till tåget för att ta mig till praktiken.. som jag tydligen inte skulle gjort.. för det gick knappt en timme så snurrade hela världen för mig och tillslut svimmade jag. så det blev bara att bli hämtad av mamma och väl hemma har jag så gott som sovit hela dagen. jag har fortfarande ont i huvudet och kanske ska till doktorn imorgon.
jag missar matchen idag med som jag verkligen inte inte inte vill! men ska nog ner och kolla. :$
dom räknar redan med att jag inte kommer imorgon, eller marie säger att jag inte får för enligt henne måste jag till doktorn, hon är fett snäll som följde mig ända till dörren oså. <3

skriv något sött här
Postat av: Frida

usch du får inte skrämmas sådär. <333

2009-01-28 @ 18:06:15

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0