kallskänka och tomater i tusental

nu är jag äntligen hemma! vilken dag, och vad jag har ont i benen. men men det var iallafall roligare än jag trodde och såvidare. dock fick jag vara kallskänka typ, och först skära tomater i tusental (enligt mig) sen när jag väl såg botten och det tog slut så är det klart jag ska fortsätta med andra, åh, men nu kan jag iaf skära tomater, haha. + att jag gjorde det inte bara en gång utan jag var tvungen att skära ännu mer tomater senare på dagen. sen har jag fått fixa lite med desserter osv. hon jag jobbar med är assnäll och rolig, så det är bra. :) "tror jag, eller som dom säger här jag tror" haha! aja, jag kommer nog klara mig, benen måste bara vänja sig. (y)
nu ska jag ut med hunden, sen vänta på att pappa ska komma hem, så vi kan dra och äta sen har jag träning sen får vi se om jag går ut och går med frida. dags att byta till mjukisbyxor (<3) osså hörs vi sen, adios.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0