jag önskar allt bara blev normalt

idag vaknade jag upp med frida, och vi åt frukost, kolla film sen fixa vi oss och drog till edsberg och kollade på film med sam och ali. sen nu har jag varit hemma typ en halvtimme och ätit lite oså.
och nu vet jag inte vad det är med mig, jag mår typ rent av kasst, jag har jätte ont i huvet och tankarna i mitt huvud tar kol på mig. och sen kom jag på en sak att det spelar inte någon roll vad folk säger längre, jag kommer ändå aldrig lyckas.
inatt drömde jag en dröm som jag så gärna skulle vilja var verklighet, men det kommer det aldrig att bli. fast man kan ju hoppas och drömma vidare.

imorgon är det skola, jippi! eller inte, men lite vill jag iaf dit. för att träffa sandra, och sen får jag nog mycket med plugget att tänka på, alltså mindre tid att tänka på annat. (y)
ska snart hem till frida och till kista, vi hörs någonannangång puss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0