jag och älsklingssyter är bäst tillsammans

tjollahopp, nu sitter jag här och har precis kommit hem, dock sitter jag inte i min ensamhet utan frida sitter ungefär en och en halv meter ifrån mig och fanny ligger ungerfär femtio centimeter ifrån mig. imorse väcktes jag och frida vid kvartiåtta av mobilen som vi ställt på rigning, jag väckte frida och gick sedan upp och gjorde frukost åt oss som jag sedan severade frida på sängen snäll som jag är. sen efter ett tag tog vi oss hem till mig, fick skjuts av mamma till husby badet och där började vi vår årliga simträning. haha. först simmade vi några längder innan vi gick och åkte vattenrutchbana och satt i den där varma bubbelgrejen, sen simmade vi igen och sammanlagt simmade vi trettiolängder idag, fett duktiga.
sen skulle vi hem, valde att ta bussen till kista och byta där istället för sollentuna, men där gjorde vi ju ett misstag också, vi trodde bussen skulle stanna i kista eftersom det stod det men gjorde den det? nej.. eller vad vet vi, för vi gick av på någon hållplats och gick till nästa buss. och nu sitter vi här och ska snart ta mitt pick och pack och gå till frida, sen ska vi till stinsen.
ni får hare bäst för jag ska sova hos frida inatt igen, bara för att hon är bäst. pusspåer och hejdå!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0