jag kommer klara det här utan dig, vare sig jag vill eller inte

klockan har bara tickat iväg nu såhär på kvällskvisten, mycket hindrade mig till en långpromenad och samma med simmning. så jag sket i båda men hade anledningar. (y) jag har en jävla läxa att göra också, fattar typ inte ett piss av den, snackar med min lärare så kanske jag får fixa den under apu veckorna. imorgon är det fan sista dagen i skolan på sex veckor, HEMSKT!
aja, nu ropar duschen på mig för klockan har somsagt runnit iväg, sen är det läggdags, har ju planer imorn och det är nice. vi hörs, pössochgodnatt!

skriv något sött här
Postat av: Hanna Helt

Gå in på min blogg och hjälp mej med en sak! :)

2009-01-15 @ 21:10:36
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-15 @ 21:11:34

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0