jag är fjortis :D

jag pallrade mig iväg till skolan och stannade där tills jag slutade även fast jag kände mig otroligt sjuk. och anledningen till att jag stannade var mest för att "äcklet" inte skulle vara så ensam, hihi. och sen kände jag mig bättre.
måste bara påpeka att du tror att du är ballast i världen, man ser det på dig, och du är så himlans dålig så jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men en sak vet jag och det är att du är inte ett dugg ball inte ens i närheten och absolut inte den ballaste i världen, nolla. :)
nu är jag hemma, har ätit asgod middag, och nu ska jag ut på långprommis med hunden snart. ska bara ringa my brother from same mother först, eftersom han inte svarat på varken sms (två stycken) eller när jag ringt (också två gånger)

föresten så ryktas det om vikarie imorgon på hotell och serveringen, pallar inte sånna! usch. nej nu ska vi se positiva på det hela och försvinna från datorn.
tjollahopp!

p.s läs bättre så kanske du fattar med d.s

skriv något sött här
Postat av: lillie

Jag är ballast i världen, ganska svårt för dig att se om ja tror ja e cool eftersom du aldrig har sett mig ens på bild, du lääär ju tro ja e nån annan, vikket bara e bra för mig;)

herrå fjortistjejen

2009-01-14 @ 10:33:31

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0