ingen fantasi på rubrik

det var lite skrattretande att kolla på lets dance faktiskt. allt från blondinbella till gamla gubbar till mojje. jani hur ska detta sluta.
utanför hör jag raketer, ursäkta mig men det var nyår för ett tag sen era segisar. men aja iallafall klockan är om lite mindre än furtio minuter tolv, och jag funderar på att sova strax, jag spelade just klart ett spel jag hitta på internet, det var lite små kul och när jag väl kom in i det så är det klart man måste köpa spelet för att få forsätta, kul säger jag bara kul!
min lilla plutthund ligger bredvid mig och sover så sött, så undrar om jag ska ta och pussa henne lite och sen sova själv? ska ju trottsallt vara i hallen redan klockan elva imorgon, dock vet jag inte om jag kommer spela men ska iallafall åtminstonde sitta där och kolla. ni lär höra imorgon hur jag gjorde. jag säger iallafall godnatt nu för jag lär inte komma tillbaka och skriva något mer idag, så nattinatti. :)


det är svårt utan dig

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0