hur har man kul med världens huvudvärk?

jag har jätte ont i huvet, okej? bra, nu vet ni det. den här dagen har varit väldigt seg, började med matte som man typ inte gjorde någonting på, sen hygien som vi bara satt i en halvtimme och glodde, innan vi gick till hyllan och lärde oss om diskning, kul eller inte. kenneth som han hette som lärde oss om diskning sa iallafall att jag var lika trött som honom, för jag stod och gäspa hela tiden. sen fick vi sluta och åt äcklig lunch, euw, sen hade vi aslång rast, sen arbetsmiljö och ja sen engelska, oförberett prov typ, inte kul. sen hade vi nått grejz i kulturrum om inviduella valen, dags att börja tänka på det nu också.
ja och nu ligger jag här med världens huvudvärk, tränaren ringde just om att han vill att jag ska lira på lördag också, vi får se hur jag mår så kanskekanske, men annars har jag ingen aning om vad som händer, sandra snacka om att dra på mellandagsrean.. igen .. så det kanske vi gör.
aja, vi hörs nästa gång, pussis!


saknaden efter dig gör ONT

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0